Lieve lolmaatje, bedankt dat je er altijd voor me bent en onze skype gesprekken met Lysanne, Laurens of wie dan ook zijn altijd super gezellig. Ik zal jullie echt niet vergeten, en als er wat is mag je altijd bij mij komen because I care (too.) I love ya too en groetjes van iemand die GEEN aap is >
You are the best, You are also need to follow your dreams, I hope dat je kinderen met Kanker kan genezen, Kun je ook iets in mijn boek zetten? Liefs Roman2002 PS. Jammer dat je ontslagen bent.